tisdag 7 februari 2012

CASTING IDAG

Ska på casting för en reklamfilm idag. Jag har ju lovat mig själv att söka lite mer, va med på mer inspelningar 2012. Hittills, i januari, har det slarvats lite men nu jäklar :)

Basse har så otroligt mycket med sitt jobb och stand up vilket inte ger så mycket tid åt varandra som 2011. Minns ni att vi hade våra "kulturdagar" minst en dag i veckan?! Nu hinns det inte riktigt med så jag behöver fokusera på att göra egna saker så man inte hamnar i fällan "jobba-sova-äta".... Det är lättare än man tror, veckorna bara flyger förbi om man inte fångar nuet. Det är diciplin för mig att ha en aktivitet varje vecka!

Denna veckan ska jag ägna mig åt något andligt. Funderar på att gå på en spirituell meditationskväll hos Stockholms Spirituella Förening. Annars blev jag tipsad av en vän som nyligen vart på healing att "thats the shit" ;) Sååå, andlig aften eller reiki healing blir det i veckan...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar