torsdag 9 februari 2012

SVT SÄNDER PROGRAMMET

Pratade med produktionen och fick avslöja att det är självaste SVT som sänder dokumentären! Håller alla mina tummar att jag får vara med i typ "Debatt" senare, tänk vilka fejkfeminister som kommer sitta där och hata.... ;) 


Imorron ska jag fixa till mina rynkor kring ögonen, tänkte göra det precis innan Tanzania men nu kom programmet mellan... Brukar göra det innan solsemestrar eftersom korten man tar är oftast då man kisar i dagsljus. Då ser man rynkorna extra tydligt.

Imorron blir det alltså botox kring ögonen och eventuellt lite i pannan också. Ska visa er efteråt, det kommer va nästan helt slätt beroende hur mycket man tar.

Åhh, va fint det kommer bli!! Stör mig så otroligt på min tunna hud som verkligen rynkar sig ända mot hårfästet... Ogillar hur det nästan "krullar" sig precis under ögonfransarna också även mina ögonlock ser så hängande ut. Brukar lägga lite ovanför ögonbrynet, det liksom "drar upp" ögat på mig så man åtminstone ser färgen på ögonskugga jag använder :)

Är det verkligen bara jag som tycker detta är mindre fint? Är det liksom FEL att korrigera rynkorna?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar