lördag 11 februari 2012

FENA PÅ MAT

Har nyss gjort finfina rödbetsbiffar. De blev så sjuuuukt goda!! Älskar att laga mat och senaste tiden har jag fått dille på biffar av olika slag, oftast använder jag inte recept utan kör efter eget tycke och smak... Mmmm!!

Ikväll ska Basse uppträda på "RAW Comedy Club" så jag och Mireille ska dit. Eventuellt blir det en utekväll, tror de flesta komiker ska festa till det efteråt... Basse har gått runt som ett osaligt spöke här hemma hela dagen, han älskar att stå på scenen samtidigt som han blir så jävla nervös innan :) Tycker det är rätt kul att retas, fråga hur många hundra som köpt biljetter, om tv ska filma osv :) hehe 
Själv hade jag studsat runt som en studsboll av lycka om det vart jag som skulle fått stå framför flera hundra personer...  Precis som ett litet barn är jag, all eyes on me :)
Kan inte vara att jag inte fick tillräckligt med uppmärksamhet som barn, jag va en riktigt jävelunge... Alla möjliga hyss började redan från dagis och både låg-samt högstadiet va jag en flitig besökare hos rektorn. Hihi, vissa hyss va väldigt intelligenta och välplanerade för att komma från en liten tjej ;)

Ser ni min lilla älskling!? Längst ner till vänster...


Det kulinariska mästerverket:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar