torsdag 9 februari 2012

ERIK & MACKAN IMORRON

Kul kul, imorron blir det två inspelningar; Erik & Mackan och en kortfilm.

I programmet för Erik & Mackan ska jag vara i en så kallad "line up", dvs vi ska vara fem personer som står bredvid varandra. Erik & Mackan ska sedan gissa en efter en, vad vi jobbar med och vilka vi är som personer utifrån hur vi ser ut...
Kommer ju bli hysteriskt roligt, jag ska ha på mig en partyklänning och piffa till mig, locka håret osv. De lär ju inte gissa att jag pluggar till sjuksyrra och brinner för att arbeta på äldreboende inom palliativ vård ;)

Den andra inspelningen är ett slutprojekt åt grupp som går konsthögskola. Jag har fått ett manus och ska återberätta en dramatisk historia till kameran/tittaren. Typ som om jag berättar en roman med inlevelse. Vi ska spela in i tunnelbanan och jag ska va dramatisk... Ska bli kul, hoppas jag klarar av att spela melankolisk i Torsten Flink stil :) Det kommer ju se ganska löjligt ut om jag inte lyckas se äkta ut, haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar