lördag 11 februari 2012

SKILLNADER

Följande drar skillnaden mellan mig och Basse. Jag föreställer mig kvällen med typ tio komiker...
Men såhär va det; Först uppträder Basse därefter uppträder kvinnan som vann priset "årets kvinnliga komiker" - Karin Adelsköld... Därefter är det paus. Halvlek.
Efter pausen är det Thomas Järvheden, sen slut. Avslut.

VAFAN?!?! Min Basse är en av tre topp komiker på denhär turnén! Folk har liksom köpt biljetter för att se honom......!!!! Min älskling är 33% av showen!?

Det är ju asballt! Ett litet ljus går upp för mig där jag sitter i publiken. Alla runt mig vet vem min kille är. Min Basse!? Alltså han, min lillapa, som jag är sambo med. Tycker det va hur häftigt som helst... Kanske jättefjantigt men jag blir helt enkelt skitstolt!

Dethär är skillnaden mellan mig och Basse. Hade det vart jag hade jag som uppträtt hade jag ringt runt till halva Sverige, medan Basse bara sagt till typ mig "aaa kom gärna på mitt uppträdande på lördag..."




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar