måndag 6 februari 2012

GOMORRON!

Minns ni att jag ville rena kroppen när jag kom hem från USA? Det håller fortfarande i sig om jag inte har bråttom till jobbet på morgonen. Idag avslutade jag frullen med ett glas av:
1 st blodgrape, 1 msk krossade linfrön, 1 tsk guarana, 1 tsk spirulina, 1/2 dl Gojibär och en liten näve med råa kakaobönor... Mums!!

Älskar att laga mat och nu när jag försöker detoxa mig själv finns det massor att lära... Till lunch blir det ugnsbakad torsk på en bädd av rödbetor och fänkål med en stor sallad! Rödbetorna tar med sig toxiner från lever och fänkål drar med sig toxiner från njurarna... Good, good!!

Hoppas gå ner något kilo till Tanzania resan också... Om tre veckor drar jag och Jonas!! Weeii!

Mmpff, såg visst att kameran fokuserade på bakgrunden när jag laddade upp bilden... orka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar