lördag 24 mars 2012

FREDAAA´S MYJS

Har det verkligen gått en vecka sedan Basse uppträdde på Hilton!? Tiden går så jäkla fort.... Skrämmande! Jag har börjat hetsa inför beachen -12 och tränat nästan varje dag efter jobbet. Har ju kontorsjobb utöver min klädbutik nu, denna veckan har jag nästan bara jobbat på kontoret.
All eloge till de som knegar kontorstider!!

Jag jobbar mellan 09-18, tränar mellan 19-20, är hemma 20.30 (om jag inte måste hämta på dagis, då är klockan 21) och min tillvaro är inte mycket mer än:
1. sova,
2. äta,
3. jobba,
4. träna.
Fattar inte riktigt hur folk kan leva normalt såhär, året om? Känns som lite realitycheck för mig :) Mina kollegor fattar inte alls grejen med att jag klagar. Men va faaan, det har inte hänt ett skit på hela veckan!? Tänk när man ska få barn, jobbar man kontorstider missar man ju typ hela uppväxten!? Jag har alltid jobbat skift eller på oregelbundna tider och tycker det är galet mycket bättre. Då har man ju både dagar och kvällar ledigt i veckan. Jobbar man kontorstider går man ju gärna inte upp och "lever" mellan 04-08!? Nu börjar jag förstå varför folk alltid längtar så till helgerna. Synd bara att jag jobbar hela helgen också :) Fattar ni hur jag tänker!?

Aja, ska inte klaga. Bra att jag får in lite cash. Sedan i julas har jag vart i; Thailand två veckor, USA dryga veckan och Tanzania två veckor. I början av juli åker jag igen, då blir det San Francisco och Vegas med kärleken :) Ni kan ju själva gissa hur deklarationen kommer se ut. Kommer inte förmögenhetsskatta om vi säger så. Får hoppas mina aktier på nordnet skjuter i höjden och att jag blir miljonär...

Såhär ser vår perfekta fredag ut:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar