tisdag 13 mars 2012

INTE LÅNGT KVAR

Haha, har "räknat ner" till hemresan två dagar. Började gå igenom min inkorg, tog fram almanackan och "kom tillbaka till verkligheten" i förrgår. Nu vill man liksom bara hem och styra upp allt som väntar med jobb, skola osv.

Klockan är 12.15, om två timmar tills jag ska ut och vifta fram en taxi... Sitter på ett lyxhotell och surfar, går igenom massa mail och styr upp min ekonomi. Fick ett spännande mail igår om en casting som programledare. Det skulle va superkul att få "leda" ett program igen. Det är inget ring-in-program, den biten är klar och kul så länge det varade... Nu behöver jag dock hitta en bra sminkös som kan hjälpa mig med makeup till castingen, för mig är det "all-in eller inget" om det är något jag ska göra :)

Inte supernyttigt, men gott som fanken:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar