lördag 17 mars 2012

JUST BEING

Igår va jag på Hilton Slussen som presenterade RAW. Min kära Basse uppträdde med Jakob Öqvist, Marika Karlsson och Daniel Floss (gästkomiker från England). Det va superkul och jag är så stolt över mitt hjärta :) 


Därefter blev det lite spontanutgång på söder. Innan vi åkte hem tog vi varsin hamburgare på Burger King Medborgarplatsen. Det va heeelt sjukt. Vilket jäkla zoo. Folk slogs (tre slagsmål medans vi va där), en kille som inte va inblandad i något bråk sulade plötsligt in hela sitt mål i väggen, ställde sig och skrek för sig själv. Några killar bredvid oss satt och pratade om knark, en tjej stod och loskade i kön... Jag fattar inte varför inte Burger King har vakter som McDonalds på nätterna? Helt jävla sjukt, det va mat över hela golvet i hela restaurangen. Vi drog så fort vi kunde.... 




Alla komiker på scen i slutet:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar