fredag 14 september 2012

EFFECTA EVENTPERSONAL

Nu kör jag så det ryker! Äntligen är företagsnamnet godkänt och jag har fått ett organisationsnummer.

Jag är stolt ägare till "Effecta Eventpersonal" och har suttit hela förmiddagen med lanseringen. Nu gäller det att etablera namnet och sprida ut nyheten om mitt nya företag!

Hinner inte blogga mer, massor av arbete.... Hörs sen!!

www.effectaevent.se

Kika gärna runt och kom med feedback!



Ps: Om ni tycker hemsidan ser ut som "min gamla" stämmer det bra :) Det va jag som byggde upp även den tidigare, och jag tog såklart med mig den snygga designen!

1 kommentar:

  1. Lycka till med nya företaget Evelina!! Du passar nog bäst med att köra ditt eget race som du säger! :) Det kommer gå jättebra för dig, så driven som du är!!

    SvaraRadera