onsdag 5 september 2012

WOPPA

Haft en seg dag idag. Vaknade 06 och kunde inte somna om. Låg och tänkte på allt jag skulle uträtta under dagen! Så jag gick upp för att plugga några timmar.

När Basse åkte till jobbet vid 12 somnade jag. Seeegt!! Man är ju helt mossig när man vaknar upp sådär på dagen... Jobbade några timmar för Renommé och fortsatte plugga.
Jäklar, hade ju massa småärenden i stan!

En glad nyhet: Jag fick sponsen!! 30 kg hundtillbehör ska skänkas till hundhemmet.
Det är de fantastiskt generösa "Gibbon" (www.gibbon.se) som ställer upp med saker.
Så om ni någon gång väljer mellan djurartiklar, välj Gibbon om det finns! Kruxet är att deras huvudlager finns i Göteborg, så det verkar som om jag måste flyga därifrån. Både kostnad och tid. Ska se om de kan vara så underbara att skicka allt till Stockholm, jag betalar självklart frakt.
Hur som helst åker jag inte denna veckan. I helgen bestämde vi att åka till Köping. Basses syster har fått barn och vi har inte fått tummen ur och ens besöka dom. Så hundhemmet, det får bli antagligen i början av nästa vecka. Jag måste prioritera mig själv också, det har vart så jäkla stressigt det senaste.
Jag är glad att jag fick spons, det är huvudsaken!

Imorron ska jag upp tidigt, ska vara riktigt effektiv och inte "lalla hemma" hela dagen :)

You can´t blame her for tryin´ :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar