tisdag 18 september 2012

MOT GÖTEBORG IDAG

Om en timma sitter jag på tåget mot Göteborg! Jag ska hämta 40 kg spons av hundtillbehör jag fick av Gibbon. Ni vet, de sakerna jag ska skänka till hund-hemmet i Budapest. Ska fota allt ikväll, spännande att se vad jag får ta med mig! Det är ganska mycket, 40 kg...

Jag och Basse har bestämt att åka till Budapest tillsammans i oktober. Istället för att jag ska åka själv ska han följa med så kan vi ha några romantiska dagar ihop. Det va ju i Budapest vi träffades :) Vi ska gå på restaurangerna som vi dejtade varandra på, hälsa på vår gamla arbetsgivare osv.
Hihi, tänk om jag visste att nästa gång vi skulle gå på vår favvorestaurang skulle det vara som Evelina Widman :)  Nostalgi tripp - mysigt!! 
Dock vägrar Basse handskas med herrelösa hundar, han ska hänga på något ölhak medans jag volontärar. Haha, vi är så olika ibland....

Stannar i Göteborg tills imorron. Ska träffa en gammal vän, så kul! Vi har inte setts på flera år, vi umgicks när jag bodde i Götet. Liiiiite som hänt i våra liv sedan dess :)

Dagens är en avslappnad, osminkad stil:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar