onsdag 26 september 2012

INTELLEKTUELL

I måndags började skolan på allvar. Fy bubblan va KUL det är!!! Massa nya vänner och intressanta ämnen. Det bästa är att jag varje dag kommer ett steg närmre till att bli sjuksyrra!

Samtidigt som jag har eget företag, är aktuell för ett nytt tv-program, ska skaffa hund, jobbar halvtid i en klädbutik... Snart ner till Budapest för att volontära på ett hundhem också.
Haha behöver jag tillägga att Afrika kallar på mig och Jonas igen?! Snart så reser vi... Men det blir en surprise för er ;)

Älskar livet! Man kan fylla det med så mycket kul! Allt man älskar och önskar; man, utbildning, jobb, resor osv. Jag fattar inte hur vissa människor väljer att vara olyckliga och ha en trist tillvaro?! Det är ju bara att köra bort det man inte trivs med (kan ju också vara man, utbildning, jobb osv) och byta ut det mot saker man trivs med!?! Its really that simple!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar