måndag 10 september 2012

HÄNGER KNAPPT MED

Om man inte sover, ja då får man ju fler aktiva timmar på dygnet. Haha, det är så mycket som händer!!
Jag försöker nätt och jämt hinna med och lägga mina beslut i takt med erbjudanden! På lördag har jag tenta, my god - nu är det racerplugg sista veckan :) Sjuksyrra ska jag minsann bli vad som än händer!
Idag har jag och Basse kommit hem till Stockholm... Borta bra, men fybubblan va hemma är bäst ;)

Idag har jag gjort lite allt möjligt:
 - Skickade in nya namnförslag till Bolagsverket, fick avslag på mina förstahandsval till nya företaget. Hoppas allt går fort så jag kan lansera hemsidan i slutet av veckan!

 - Har bokat en fotografering nästa vecka till hemsidan. Jag kommer bära kostym och göra stilrena representationsbilder. Jag ska även försöka få tag i ca tio statister som ska föreställa "mina anställda". 
Imorron ska jag börja leta statister.

 - Bokat synundersökning. Jag märker att jag ofta kisar för att se bättre, speciellt när jag läser. Förhoppningsvis är det ett "stabilt synfel" så jag kan lägga mig under laserstrålen direkt. Vill inte ha glasögon eller linser.

 - Vart på ansiktsbehandling och färgat bryn+fransar, plockat bryn samt lagt peeling. Känner mig som en ny människa efteråt :) Nu jäklar ska det bokas kundmöten, så alla får se mina fräsiga bryn ;)

Och IMORRON mina vänner!!! Då kommer ni få en MEGAÖVERRASKNING! Det största i mitt liv än så länge...! *Stolt* Kika in på bloggen på eftermiddagen så får ni en chock....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar