söndag 9 september 2012

I KOLSVA

Igår röjde vi på loppisar och träffade Lotta. 

Efter en rejäl frukost drog vi ut med GPS i Västmanlands skogar efter jakt på loppmarknader. Basse va sådär entusiastisk men fogade sig tillslut. Hittade massor av fynd som jag ska sälja i Stockholm på måndag. En tusenlapp har jag nog tjänat i vart fall :)

På eftermiddagen träffade vi lilla Lotta för första gången. Vilket litet underverk! Jag kände mig nästan lite ambivalent när det va dags att skiljas... Vill också ha en sån!! Lotta är Basses systerbarn på två veckor.

Nu skriker hormorna i mina öron, kan inte skjuta undan dom längre. Nu blir det fasiken order på en unge. Ska höra med Basse efter lunchen...

Riktiga fynd! Lisa Larsson figurerna köptes för 350 kr stycket men säljs för 700 kr per styck i Stockholm. Även dalahästarna va ett kanonköp, köptes för 50 kr stycket och säljs för 5-600 tillsammans.




Jag gjorde ingenting
helt plötsligt slängde hon upp ett "fuck you"...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar