torsdag 6 september 2012

HEJOHÅ JOBBA PÅ

Klockan är 19 och jag ligger helt död i soffan. Idag har jag vart effektiv!
Började med att jobba åt Renommé några timmar, därefter åkte jag och lämnade in min bil för "renovering". Den ska säljas inför vintern och jag vill såklart att nästa köpare ska va toppnöjd. Därför lämnar jag in den på helservice, byta olja osv.

Därefter tog jag och Tessie tuben till söder. Jag köpte nya sminkborstar, det behövs sådär vartannat år. Hittade jättefina penslar för ögonskugga i supermjukt ponnyhår, nice nice! 
Därefter satte jag mig på ett café där lilltjejen va välkommen och pluggade några timmar. 

Ikväll kommer svärmor och stannar över natten! Ska bli jättemysigt och jag får en anledning till att köpa en stor påse godis ;)

Dagens badagens:

Lösögonfransar anyone?

Vill ha, vill ha :)

Dessa skönheter tog jag med mig hem!

Nu jäklar ska jag fixa tentan den 15 september!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar