lördag 19 maj 2012

ÅRETS FÖRSTA GRILL

Det är än så länge en fullkomligt perfekt lördags kväll :) Basse hämtade mig från jobbet vid 17 och hade med sig en engångsgrill samt en fullpackad kylbox med gott. Vi styrde kosan mot Flatenbadet och hann precis med sista timman av sol! Vi njöt av att vara utomhus, grillade korv och käkade godis :)

Nu blir det bak. Imorron ska jag på hundkalas, en väninnas chihuahua fyller år och hon har hyrt ett helt hundcafé dagen till ära :) Tänkte köpa lite leksaker till vovven men väl inne i djuraffären slog mig tanken att det vore mycket finare att ge en ask med egenbakat hundgodis!? Så jag googlade lite på "recept hundkex" och hittade massor av spännande :) Ska göra två sorter av smågodis och lägga i en vacker ask jag ska köpa imorron. Fint, eller hur!?




Min Nisse :) <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar