onsdag 23 maj 2012

SVAR PÅ FRÅGOR DEL 2

Hoppas jag lyckas skriva klart dethär inlägget. Jag är så trött att jag kan somna när som helst... Imorron är det upp vid 06 och jobba till 20. Facebook har något buisness event som jag ska jobba på. Kommer vara "runner" sk "högra handen" åt mannen som arrangerar allt. Ska bli grymt kul!

Funderar i övrigt på att söka nytt jobb. Tycker det vore så coolt att bli personlig assistent åt någon jetsetare :) Tänker mig någon bröllopsfixare, upptagen affärsman/kvinna, eventordnade eller liknande. Någon som skulle behöva någon som fixar allt från att hämta från kemtvätten till att assistera vid möten.... Ska checka runt vad som finns på min semester.

Well, well svar på sista frågan:
Anonym: 
Är ni lagligt gifta i Sverige?
Nää... :( Både jag och Basse har sagt tusen gången att vi ska ta oss till Skatteverket för att få en stämpel. Det är ungefär det som krävs för att allt ska va klart. Vi har alla våra papper klara. Först tänkte vi göra det på Alla hjärtans dag men då dök eventjobb upp, sen veckan därpå men då va det annat i vägen, sen rann det ut i sanden. Vi säger ofta att "nu ska vi få tummen ur nästa vecka" men det blir aldrig av ;) Haha, men på min semester, mellan mina kommande inspelningar, DÅ ska vi gå och ordna allt...!!

Varför bär ni inte ringarna?
Vi köpte exklusiva diamantringar för 10 dollar stycket...  Haha, vi sparar till finare ringar som vi ska ha, som alla normala gifta par har :) Vi har sparat ihop lite löst ca 6-7000 kr till ringar, men vi vill hellre bränna dom pengarna på nästa Vegas resa...!! Varken jag eller Basse tycker det är så jäkla viktigt med ringar. Är man konstig då!? ^^

Har förstått att du lämnade Fallenberg pga av tråkigheter.. Vad hände? 
Läs min roman nedan :)

Kommer du någonsin flytta till Fallenberg igen eller stannar ni i Stockholm?
Nej jag kommer aldrig flytta dit. De fem, sex gångerna jag vart tillbaka har jag bara känt mig obekväm. Lite trist, det är en fin stad, speciellt på sommaren. Ätran och Skrea Strand är så vackert!! Men jag har knappt några vänner kvar och ja, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på när jag är där!? Va på klassåterträff 2010, det va så otroligt kul att se alla gamla fina högstadievänner! Det betydde jättemycket för mig, haha lite komiskt för från vår klass va vi typ bara sju personer som kom. Jag hade sett fram emot det jääättemycket och blev så besviken av att inte alla andra kom :) Jag hade förberett tal och allt, åkte från Budapest och avbröt jobbet jag hade där för att träffa alla. Högstadietiden va så jäkla kul och vi va en så fin klass!!

Ska ni öppna "bebis-verkstaden" efter sommaren? 

Jaaaa, tror det :) Vi sa först att vi skulle öppna "bäbis-verkstad" i början av sommaren men vi båda fick kalla fötter när det väl kom till kritan med avslut av p-piller och allt... Så nu sköt vi upp det till efter sommaren. Får se om vi vågar då eller om vi bangar ur igen. Egentligen tror jag inte vi borde tänka så mycket, vi är ju absolut redo och vi vill så gärna! Men, speciellt Basse, blir liiiiivrädda när det kommer till kritan :)

Påväg till mitt bröllop: 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar