måndag 28 maj 2012

MORGONSTUND HAR GULD I MUND

Sitter i kundtjänst mellan 08-09 och därefter blir det klädbutiken till 19. Ååå, va skönt det ska bli med Ibiza på fredag!! Vi ska bara softa, hänga på beach clubs och dagklubbar. Naturligtvis blir det även någon utgång...  Jag ska leva lyx och bara va snygg ;) Ska gå igenom min garderob inför resan, efter allt jobb är jag värd att känna mig uppdaterad hela semestern! Måste definitivt köpa nytt inför nya serien till höst också, får toppbetalt (flera tusen varje dag) så då ska jag bannemej ha nice outfits hela tiden... Aja, får se hur det står till på klädfronten ikväll! 


Lämnade Tessie på dagis tidigare, hon går ju på "privat dagis" hos ett pensionerat, äldre par som har egen liten hund. Varje gång vi hämtar eller lämnar sitter de och fikar. Sommartid bor de i sin sommarstuga som ligger i ett lummigt fint område :) Så, precis så lugn och mysig ålderdom ska jag och Basse ha! Bara fika och lösa korsord dagarna i ända.... 



Se så fint de har: 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar