måndag 21 maj 2012

GO´ KVÄLL!

Idag har jag vart på jobbet 08-19. Morgondagen kommer vara lika exotisk... Nu räknar jag ner till Ibiza!! Nio dagar kvar :) Festa, sola, shoppa och njuta av bästa vännens sällskap!


Funderar på att ha en frågestund här på bloggen....!? Det är en del som trillar in på sidan men jag hör aldrig något från er :) Är ni nyfikna på något? Har ni funderingar kring Falkenberg, varför jag flyttade, vad jag gjorde under de år jag bodde i Göteborg, skönhetsingrepp, resor, jobb osv osv :) Tror nog jag lägger upp ett inlägg imorron förmiddag, då får ni passa på att ställa era mest kluriga, pinsamma eller konstiga frågor!


Jag lovar att svara på alla (mer eller mindre) i ett senare inlägg! Självklart går det bra att vara anonym.




1 kommentar:

  1. Ja, jag är lite nyfiken på varför du flyttade från Falkenberg och lite info om din bröstförstoring, hur många cc, vilken profil märke på implantat mm mm. ;)

    SvaraRadera