onsdag 30 maj 2012

JAY Z & KANYE @ GLOBEN

Följande är så typiskt mig. Ska alltid tjäna en hacka, gärna på att pruta och förhandla :) Tror mitt halvår i Egypten satte sina spår. Lyssna på detta: Jag köpte två biljetter för 2000:-. Provar att kränga de för 4000:- på blocket. Det lyckas, biljetterna är ju utsålda och somliga är desperata med pengar på kontot. Jag köper fyra nya biljetter (ej lyxplatser) för 2000:-. Behåller två och säljer två för 2000:-
Resultat? Plussar två tusen på kontot och gratis platser i Globen!!

Det va en grym konsert. Har otrolig träningsvärk i armarna idag! Vilka kungar de är... Jag & Basse dog lite när de drog på vissa låtar. Jag vet att det låter klyschigt, och att alla kan relatera samt säga "just denna låten betyder så mycket för mig" - men haha, många utav Kanyes låtar betyder så mycket för mig :) När jag flyttade till Göteborg va jag så otroligt deppig, klarade inte av att ha det tyst på mitt rum. Nattetid lyssnade jag på en avslappningsskiva jag fått av min terapeut, dagtid va det Kanyes skiva, som kom ut då hösten -07. Tänk om jag då skulle vetat att om fem år skulle jag stå med Basse och dansa till honom live :)





Bira & chips - check ^^






Här kutade vi till baren, svepte två shots och sprang tillbaka :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar