söndag 6 maj 2012

VIP VÄRDINNA PÅ HOCKEY VM

Igår va en låååång dag. Jag vaknade superförkyld och va tvungen att stanna hemma från första jobbet. På kvällen kände jag mig bättre efter en lång dag i sängen så då vart det iväg på eventjobb. Jag jobbade som VIP-värdinna för Hockey VM. Det kommer vara ett återkommande uppdrag, men igår va första gången. De personer som räknas till VIP är de som tex är med och sponsrar VM, tex Skodas chefer va där m.m. Min och de andra tjejernas roll va att se till att alla va glada och nöjda, egentligen stod vi bara och log hela kvällen. Easy earned hard cash ;) Alltid så jäkla bra betalt på såna jobb...! 

Därefter blev det spontan utgång med två chefer som ville se Stockholm. Jag, en annan tjej samt en vakt tog med jetsetkillarna till Stureplan och visade de utelivet i stan. Ena killen beställde bl.a. in den största champagneflaskan jag någonsin sett, typ 60 cm hög till ett pris på ca 15 000 kr. Haha, fy fan jag blev så grymt tankad....! Men de va sjukt kul och jag kände mig trött i fötterna i taxin hem.
Jag drog ganska tidigt, killarna fick såklart tusentals tjejer nedanför bordet som de noga valde mellan. Haha, så när de plockat ut fyra, fem storbystade blondiner drog jag mig hemåt...

Min telefon dog så jag kunde inte ta bilder, och i fyllan och villan missade att be den andra tjejen fota. Ni skulle sett dendär jävla flarran alltså!! :) Låter skittöntigt, men jag bjussar på det ;) 








1 kommentar:

  1. Hej, vem kontaktade du gällande jobb som VIP värdinna på hockey VM? Jag vill göra det
    MVH

    SvaraRadera