måndag 9 juli 2012

GOD MÅNDAG ALLA FINA!

Nu är vi tillbaka i Stockholm. Ny vecka innebär ny start! Vad ska ni hitta på? Det har äntligen blivit sommar på riktigt i Sverige, fast vi är mitt i juli. Vi får inte låta soldagarna försvinna oss ur händerna...! Man måste anstränga sig lite för att ha det bra :)

Jag började dagen med att vässa klorna. Som ni vet avskyr jag att fixa naglarna, sitter och ryser två timmar medans det filas, klipps och slipas.... uuuusch.. Men fint blir det :)

Därefter blev det shopping. Köpte nog hem hela Götgatan. Inspelningen börjar imorron och jag kommer jobba 09-18 varje dag. Inte läge på att helt plötsligt få klädpanik (som vi tjejer har lätt för). Jag köpte massor av "tv-kläder" så som knallröd kostym, illgrön kavaj, guldglittrig kjol, rosa randig klänning m.m. Kommer antaligen inte använda kläderna mer än på inspelningen, men det är sånt som passar i rutan. Man sitter ju inte i jeans och vanlig top.... (hehe "sitter"!? antyder det att jag ska vara med i ett pratprogram!? :))


Lite av dagens fångst:

Ps till Basse: Tack för att du glömde ditt Visa-kort här hemma, nu när du är ute på turné med Rix...!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar