onsdag 4 juli 2012

REHAB

Jag har fått så otroligt mycket energi de senaste tre dagarna. Som ni märkt har det vart lite turbulens kring somliga arbetsrelaterade saker, vissa har faktiskt vart ganska tunga. Men sedan jag anlände till Falkenberg har jag inte ägnat en endaste tanke åt problemen!! Jag känner mig lite av "pånyttfödd" och mår kanon!! 


Mest energigivande har vart att träffa mina (faktiskt) bästa vänner. Ni vet såna vänner man lärde känna i dagis och som man känner utan och innan. Just nedanstående träffade jag redan innan dagis, hamnade i samma dagisgrupp, senare placerad i samma skolklass från 1an till 9an. Det betyder att man träffat varandra typ dagligen under hela uppväxten. Numera ses vi väl max någon gång om året, men när vi ses känns det som tiden stått still. Va lyckligt lottad jag är som har så fina vänner! Jag är lite av en "tomgirl" och hängde nästan mer med killpolare i tonåren, därav heter de som finns längst in i hjärtat Kenny, Petter & Jonas :)


Jonas stod bakom kameran....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar