fredag 6 juli 2012

LISEBERG!!

Igår hängde vi på Liseberg hela dagen!! Så jäkla kul, men tydligen har jag blivit höjdrädd!? Jag totalvägrade åka Atmosphere, Uppskjutet osv och startade lite klent med Pariserhjulet. Väl på plats i korgen och påväg upp hjulet fick jag råpanik... Vågade inte titta ut utan stirrade ner på mina fötter de fem minuter man igång. Vad har hänt!? För tre år sedan när jag va där åkte jag ju allt, med nöje!?

Igår tog jag mod till mig och ställde mig i kön till "Balder", vilket va ett misstag. Jag kände mig skitnervös hela tiden, men Basse taggade igång mig. Väl placerad i tåget med säkerhetsbygeln nere fick jag panik igen. Tänkte skrika "jag vill aaaav!!", men Basse höll mig i handen och sa att "om bara tio sekunder är det över". Rädd och stressad, sittande i "Satans egna tåg" började jag istället gråta. Ska precis börja skrika för att få gå ur, så startar tågfan.... Minns inte så mycket efter det, men jag skrek konstant (kan berätta att jag har en jäkla pipa). Efteråt fick jag sura blickar från killarna som satt framför....


Flumride!





Har järngrepp & vrålskriker medan killarna framför inte fattar någonting...

Avslutade med Pariserhjulet igen, och då va det faktiskt inte sååå farligt.. :)

>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar