lördag 7 juli 2012

ONT I RYGGEN

Har inte sovit ordentligt på flera nätter och idag vaknade jag 05.30 av extremt ont i ryggen. Smärtan liksom sätter sig på "lungorna" och varje gång jag andas in känns det som om någon hugger med en kniv rakt in i lungan. Det gör så ont ibland att man själv bara faktiskt vill ha ett stort typ svärd och köra rakt in mellan revbenen, skära ut dendär onda klumpen. Jag är superstel och kan inte vrida eller böja på överkroppen.

Basse fick hjälpa mig på med kläder så stapplade jag ut för en promenad. Det hjälper med träning och jag fattar inte hur jag kan vara så dum att jag numera inte tränar regelbundet... Hur svårt ska det vara att dra sig till Friskis & Svettis två dagar i veckan!?

Fina Lysekil! Inte en kotte som va vaken... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar