måndag 16 juli 2012

NY VECKA, NYA KRAFTER!

Då har jag avverkat min "första" semesterperiod. Börjar inte jobba förrän på onsdag, men vardagen gör sig påmind. Jobbet med egna företaget, en väldans massa mailade att ta tag i. Det är mycket med nya programmet också, hur jag ska förvalta allt som kommer hända. Hur jag ska förvalta mitt namn, som faktiskt är lite av mitt varumärke. Jag har berättat att det kommer hända lite på bloggfronten. Är inte helt säker på hur jag ska göra än, finns två val: Antingen "dubbelblogga" eller om jag ska lägga denna bloggen (tessilina) på is några månader. Jag kommer i vilket fall gå in mer i en "roll" som inte är helt personlig, då kanske det är bättre att lägga ner denhär sidan ett tag.... Denhär bloggen är lite "hur som helst" och jag behöver inte tänka på hur jag skriver eller vad jag skriver. När man blir en del av något större är det ju viktigt att tänka på hur man formulerar sig, vilka bilder (privata) man väljer att lägga ut osv. Man kan komma att ställas till svars för det man uttalar sig om, då är det viktigt att ha formulerat sig någotlunda rätt från början ;)

Mycket att tänka på. Det kommer dröja några månader innan allt är klart, så jag har tid att fundera.
Nu blir det in till stan med Basse. Ska sätta oss på en uteservering och njuta av sommardagen!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar