lördag 14 juli 2012

SOMMAREN -12

Ja, nu är det högsommar. Mitt i juli 2012. Känns sådär. Kära vänner, vad händer med vädret!? Jag är inte beredd att kasta in handduken. På tisdag börjar mitt "vanliga jobb", dvs i klädbutiken. Jag jobbar två veckor, därefter är jag och Basse lediga igen. Då har vi semester igen i två veckor :) Då jäklar ska det va sommarväder!! :)

Idag va sista dagen på inspelningen. Det va med blandade känslor vi lämnade "set". Skönt att slippa all intensiv inspelning, alla supertidiga morgonar meeeeen samtidigt är det så förbannat kul ;) Fasiken vilket härligt team!!







Som ni märkt har det försvunnit lite bilder på bloggen.... Det är den kära pressavdelningen för kanalen som vill hålla aaaallt material för sig själva ;) De vill själva kunna komma ut med en "booom" i media och avslöja allt ;) När det gäller vissa produktioner så är allt så jädrans hemligt. 


Vad har det med mina bilder att göra!? Jo....:
För OM ni nu ser bilder på teamet, kanske en av kameramännen, redaktör, producenter osv, så kanske ni känner igen någon och kan på så sätt söka upp på vilken produktion den personen jobbar på för tillfället. På så sätt kan ni snoka er vidare till vilken kanal det nya programmet ska sändas. Och om ni får reda på det kanske ni kan snoka vidare till vilka nya program som ska sändas på den kanalen. Efter detta kanske ni kan giiiissa er till vilket av dessa program jag ska medverka i. På så sätt kan inte pressavdelningen sälja in programmet lika bra till media, tex det blir ingen supernyhet.  


Ja ni förstår ;) Sååå galet hemligt är det. Stort. Stor, stor satsning kan jag lova....!!

Kanalen vill kunna ha oss som sina egna små juveler ;) Så därför får ni än så länge nöja er med bilder på endast mig.... Guuud va jag vill berätta allt för er!! Fast ni kanske kommer se trailers på tv snart...!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar