tisdag 10 juli 2012

LATA MÄNNISKOR SOM SÄKERT GÅR PÅ AKASSA

Ja, nu vänder min positiva trend. Folk är ju så jävla efterblivna. Som vanligt får jag panik när det stylingen. Mitt hår ser för JÄVLIGT ut och det som lockar mest är att lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet.

Varför är människor så lata? Jag har annonserat två gånger på Facebook om stylist, och skrivit att jag betalar BRA för hårstyling denna vecka! Kommer dit de vill, enkelt jobb mellan 07-08 tis-lör. Några svarade, men hoppade av till slut... "För tidigt, det är sommar osv". Jag hade ALDRIG tackat nej om jag va makeup artist eller frisör. Jag menar; de får komma till en inspelning, knyta lite kontakter - kanske på så sätt få mer jobb av ett stort produktionsbolag...?! Men nääää, folk är hellre hemma och sover?! Hur kan man vara så laaaat? Såna människor kommer aldrig tjäna några pengar, göra karriär. Jäkla losers. Arbetsskygga. Lovar de inte ens har ett vanligt jobb, de "orkar väl inte när det är sommar".


Åååååååååååååååååå


1 kommentar:

  1. Kan inte annat än hålla med! Håller på att bli galen på mina "anställda". Sitter själv med en duktig förkylning men jobbar och sliter ändå bakom ratten på taxin för att den måste rulla. Och när man ber om hjälp så är det "Näää... vi ska grilla", "Nä, ska passa på o ligga på stranden" osv. De kan glömma att de någonsin får fler pass utav mig!

    SvaraRadera