onsdag 25 juli 2012

MITT DRÖMBOENDE OM 35 ÅR

Tessies har världens bästa dagis. Hon är hos ett pensionerat, men piggt par som vanligtvis bor granne med oss. Sommartid flyttar de till Skarpnäcks Koloniområde (som faktiskt är Sveriges näst största :)). Där påtar de i trädgården eller fikar hos grannar. Vi har flera gånger fått hämta Tessie hos någon granne, där ett stort gäng pensionärer sitter och har kalas. Jag kan verkligen se Tessie framför mig, hur hon hoppar från knä till knä och bara njuter av uppmärksamheten :) Alla tanter och farbröder berättar för henne hur fiiiin hennes rosa tofs är och hur fiiiin liten vovve hon är... Både Tessie och jag växer ;)

Hur mysigt tror ni det är att få komma hit varje morgon? Såhär ska jag och Basse också bo när vi drar oss tillbaka. Lösa korsord, fixa i trädgården och hänga med grannar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar