tisdag 10 juli 2012

PUUUUHH.....

Grymt trött. Vi har spelat in hela dagen och gjort två avsnitt! Det har känts jättebra och mina "kollegor" är trevliga... Vi slutade vid 17 och då fick Basse komma med bilen. Jag kunde knappt stå upp. Åkte förbi en hälsokostbutik och hämtade upp "mediciner" för min magkatarr. Vägrar äta mer kemisk medicin, tror såntdär rubbar den naturliga balansen och bara gör saken värre i långa loppet. Jag köpte istället älggräs, kalk, kiselgel och några algtabletter. Nu ska jag bara äta youghurt, havregrynsgröt och kokt mat en vecka framåt. Kokt ris, broccoli/blomkål med kokt kyckling är mild mat för magen. Tänker minsann inte få något jäkla magsår!!
Sorry för negativ energi :)

Fikapaus med bästaste C!








Precis fått lite ny make efter lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar