tisdag 21 augusti 2012

FULL RULLE

Det går bra nu, kompis det går bra nu. 

Renommé Eventpersonal har tagit fart och jag känner att jag inte räcker till. Nästa vecka är det
"Sthlm Fashion Week" och vi ska bemanna flera butiker kring Stureplan! Det är otroligt kul. Skulle det inte va svårt att starta eget!? ;)

Skämt åsido har jag promotat oss rätt rejält, startade att kontakta potentiella kunder redan i juni och nu börjar det nappa.... Både jag och min partner, Jenny, är otroligt drivna tjejer så Renommé kommer göra succé Vi hade möte idag och satt två timmar innan vi såg va klockan va. Då va det dags för mig att plugga en timma och sen jobba kvällspasset i klädbutiken.

Måste nog sluta i klädbutiken, annars blir det en ny magkatarr på posten inom kort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar