torsdag 30 augusti 2012

HÖSTRENSNING

Minst en gång om dagen trampar jag eller Basse på ett av Tessies alla pipdjur. Varenda gång hoppar vi högt av rädsla för att det är Tessie som kvider till under foten... Således bestämde jag mig för att rensa ut bland alla hennes leksaker!

Hon har två korgar där hennes leksaker ligger. Här tömde jag ena:
Samlade ihop ett urval av de hon sällan leker med. 
Ändå ska hon sitta som en staty framför påsen, precis som om hon ääälskar varenda en av detdär :)
De åker med till kommande loppis! Mamma har sagt sitt :)

Jag har så otroligt mycket i förrådet som vi behöver göra oss av med, så en höstloppis blir det inom kort. Tycker det är otroligt mysig och ger en tillfredställelse när man ser att ens kläder/saker blir återanvända istället för slängda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar