torsdag 16 augusti 2012

TOG EN TRE TIMMARS "POWERNAP" OOOPS :)

Mötet gick bra. Förhoppningsvis vi får bemanna event både i London och Stockholm närmsta tiden...
To be continued... Jag är så grymt peppad inför hösten med Renommé!

Därefter vart det besök hos röntgen. Som ni vet har jag ryggproblem. Det kommer i vågor men jag vaknar alltid med smärta, vissa dagar är helt ok medan andra kommer jag knappt ur sängen. Ska bli skönt att få se vad det är för fel, äntligen! Har väntat tre år på att ta tag i problemet.
Typ som vissa lever i förnekelse vid sjukdomar, jag har alltid tyckt det låter så konstigt men nu förstår jag lite... Jag har verkligen försummat problemet några år. Förra sommaren va jag hos läkaren som remiterade mig till röntgen. Ett år senare går jag :) Suck!!

Kom hem vid 15 och skulle skicka lite jobbmail. Däckade och vaknade inte förrän 18!?
Jäklar, nu har jag plugg och några timmars mailande uppskjutet till imorron.
Problemet är att jag jobbar 9.45-19 imorron, därefter kommer Mireille på middagsbjudning hos oss. Hon är en av Basses barndomsvänner och vi har superkul ihop!

Hmm, äldreboende får nog vänta :(
Kikade över närmsta månaderna och det är mycket att göra. Jag har schema på 20-30 timmar i veckan, ska leda Renommé framgångsrikt och plugga på heltid.
Måste meddela klädbutiken att jag får gå ner på ca 10-15 timmar i veckan, annars kommer det inte hålla. "Normala" människor har ingen bisyssla vid heltidsstudier. Jag driver ett eget företag och jobbar mer än halvtid. Är glad att jag har världens bästa chef/jobb, som alltid låter mig krångla med schemat ;)

Vill inte ha magkatarr igen. Jäkla tid. Att det bara finns 24 timmar på dygnet, jag har så mycket jag vill göra!!

Mötet på Scandic Anglais:

Ser helt sné ut, men jag hade ju killer-fierce bootsen så det va ok ;)


Om max en vecka får jag resultatet! 
Om inte det visar något kotfel blir det magnetröntgen för vidare utredning... 
Med magnetröntgen kan man se diskarna, menisker och tumörer samt mer mjuka delar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar