fredag 10 augusti 2012

VACKRA KALMAR

Tack och lov mår jag inte som jag förtjänar idag! Tror jag drack en hel bag in box, vilket inte känns!? Det är värre med min andra halva som ligger utslagen bredvid.... *hehe skadeglädje*

Det va en riktigt lyckad kväll igår. Massor av danssugna kalmarbor fyllde centrum inför konserten! De flesta artisterna va taggade och efterfesten på "Byttan" va superlyckad! Ska inte säga något så har jag inget sagt, meeeen... Jag fattar inte hur man kan flörta med andra när man är i förhållande, det borde ju va så pinsamt inte bara för sin partner utan för en själv också. Det är ju ett tecken på osäkerhet när man behöver söka bekräftelse hos andra än sin partner...!? Näää, stolthet och självförtroende går hand i hand, därför älskar jag att folk ser hur kul jag och Basse har när vi festar. Jag blir så stolt över oss!

Tessie hade också en lyckad kväll. Hon festade med alla och va kvällens partyqueen! Dansa-Pausa gänget, Olly Murs med fler fick se sig besegrade av denna dam :)

Det gäller att säkra sina platser. Tio timmar i förväg :)

Basse gör hoppentré :) Han har svarta jeans och mörkblå kostym:




Självklart hade Tessie sin egen artistbricka.... 
Här hänger hon med "Sons of midnight" och dricker vin:

"My hearts skips a beat..."


 Körde på lite "festival" feeling med nya skinnboots och minishorts....

Järngänget :)

Bassis och delar av Panetoz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar