tisdag 28 augusti 2012

MAGIC MIKE & ETT TÖMT SHOWROOM

Har precis vart på bio med Jenny och S. Vi såg "Magic Mike", vilken va bra! Realistisk, humoristisk, sorglig med ett oväntat slut. Kan varmt rekomendera om ni vill "slå ihjäl" några timmar på hyfsat kul nöje :)


Imorse va jag på utförsäljning av förra säsongens showroom på "L". Klockan 08 öppnades dörrarna på huvudkontoret för oss anställda. Vi va en stor samling galna shoppare som armbådes, skrattade och bar så mycket vi orkade :)

Alla kläder kostade 10:- stycket och acc 5:- stycket! Haha, jag shoppade för 400, fick med mig tre stora blå  Ikea påsar hem. Basse fick glatt stiga upp, möta mig 09 på tuben och hjälpa mig bära hemåt :)

Helt sjukt, väskor som kostar 399:- och som finns i butik nu betalade jag typ en tia för!?!?!?! 
Jag har en heeelt ny garderob, haha så jäkla nice! Speciellt nu när jag slimmat till mig ;)

En timma tidigare va detta rummet fyllt med kläder, skor och väskor... Men inte efter 15 tjejer ;)

Haha, jag skäms åt mig och mina kollegor. Här va det uppdukat med smycken och övriga acc. 
En timma senare = en orkan har drivit förbi och lämnat misär :)

Här är showroomet för höstens/vinterns heta mode! 
Kul att få kika igenom vad som kommer bli trendigt såhär i förväg. 

Ungefär halva fångsten...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar