måndag 14 februari 2011

Gambia here I come!

En god vän till mig ringde igår och upplyste mig om att han drar till Gambia i vår. Impulsiv som han vet att jag är frågade han om inte jag skulle med. Det kom så plötsligt, hann aldrig ens blogga om det. Lovade att fundera några timmar :)

Sagt och gjort, googlade någon timma innan jag gick och la mig, sov på saken och vaknade upp med ett stort smile över ansiktet :) Klart jag ska med Jonas till Gambia! Kan ju bara bli hur spännande som helst. 

För er som undrar är Jonas en av mina äldsta och bästa vänner. Vi hängde inte direkt på tu man hand i tonåren, men våra vägar korsades ofta och regelbundet. Kan inte på rak arm förklara när eller hur vi började hänga så mycket, vi pratade om det för ett tag sen men ingen av oss kom på när fasiken vi blev så bra vänner :) Han va uppe drygt en vecka i höstas och han är numera jättebra vän med Basse. Tyvärr känner inte älsklingen samma Gambiasug som mig, och hoppar resan :) 

Nu är resan i alla fall betald och klar! Inget avbokningsskydd, så det är bara att lämna in handuken och börja planera :) Vi tänkte luffa genom landet med buss och båt (via Gambia floden) och se vart vi hamnar! Det enda säkra nu är våra datum dit och hem!

Halloween 2009

Juldagen 2009



J va min coach till Wipeout och satt självklart med Basse i publiken till Minuten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar