fredag 11 februari 2011

Medeltidsfredag

Ikväll ska jag och kärlek gå på Sjätte Tunnan, en medeltidsrestaurang i Gamla Stan! Det skulle va underhållning med jycklare och dansare, ska bli jättekul. Givetvis är all mat uteslutande tillagad från medeltida recept!

Har precis förflyttat mig från sängen till soffan här hemma. Käkade tacorester från igår (vi kunde inte låta bli :) till frulle och ska försöka hålla mig tills vi drar iväg senare! Funderar på bävergryta, det låter konstigt :) Tänkte klä ut mig också, men jag vet inte riktigt hur jag ska fixa ihop en outfit... Hur jag än tänker ser jag mer ut som en hippie, med tex band i pannan och sånt. Vi får se sen! 

Har förresten blivigt helt beroende av att läsa bloggar! Minns för flera år sedan när Engla va störst, min fd bästa vän bloggade som sjutton och va helt besatt av bloggfenomenet. Fattade aldrig grejen och det är först nu jag börjat intressera mig...
1. Kissie -kulkulKUL!! haha,
2. Foki -kan man få adoptera henne..!?
3. Micahs -omg så felfelfel och en del rätt, spännande att läsa,
Brukar kolla på bloggtoppen och har även en massa vänner som bloggar! Hur kul som helst :) Men hon dendär Kenza, hon är ju jättetråkig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar