måndag 21 februari 2011

Leeedig

Nej men va fan!? Första skoldagen behagar läraren att va sjuk, jag som kände mig supertaggad... :( 

Får styra upp lite annat då. Måste hämta tillbaka mitt pass hos Indiska ambassaden, lämnade det där när jag ansökte om visum. Skulle ju dit i januari, remeber? Men snubbens mormor gick bort precis i samma veva så en veckas party funkade inte för honom då. Jenny åkte i torsdags, hoppas hon har det bra :)
Beställa hem kopior på vaccinationsintyg från Falkenberg... Man måste va immun mot Gula Febern för att komma in i Gambia, och om jag inte missminner mig fick jag en sån spruta...

Tror jag ska ta med Tessie och hänga på söder hela dagen! Det finns ju massor av krimskrams affärer med udda inredning.... Håll tummarna att jag hittar godis till lägenheten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar