onsdag 23 februari 2011

På bättringsvägen!?

Fattar inte riktigt vad som hänt/händer med min kropp. Har mått skit till och från idag, men jag är inte direkt förkyld längre. Snuvan är nästintill borta men jag mår jätte illa! Det kommer och går, ett riktigt obehags illamående. Inte som när man är bakis utan mer en illakänning i hela kroppen... Känns som om jag skulle kunna spy om jag bara lutade mig framåt :( *jag är INTE gravid!*
Jag brukar ju ha bra självkännedom, men det känns som om symptomen är att jag är orolig för något. I så fall är det skolan, jag känner mig nervös inför allt men inte så jag blir sjuk!?

Denhär veckan har vi haft presentationer, fått scheman, studieguider och massa information om hur våren ska se ut. Jag har följt med via min studentportal på nätet men ska dit på fredag. Det är sjukt mycket att ta in allt, det är ju inte direkt en högstadiekurs man går. Jag ska ju bli sjuksköterska, det är tunga kurser... Men jag ska fanken klara det! Beställde böcker idag för drygt 3000:-, skolan jag går på är typ (ö)känd för att alltid ha sjukt mycket litteratur (på gott och ont).
Jag fick i alla fall reda på att jag inte ska ut på praktik förrän v 14, i april. Nu har vi en förberedande kurs en månad på 7 hp först. 

Ikväll ska Basse uppträda på en klubb med sitt stand up. Får se om jag orkar ta bilen fram och tillbaka. Känner mig dålig om jag inte ser hans första framträdande i år... Jag ska va en mamma som följer med min familj på allt, typ när kidsen spelar matcher/uppträder m.m. :) Samma måste ju gälla älsklingen!


Fint va!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar