måndag 28 februari 2011

Ny vecka, nya tag

Ugghha, idag är verkligen en jobbig dag :( Började skolan 08.30 och slutar nu 12, då blir det direkt till jobbet som varar till 19. Gillar INTE att stressa runt.

Fick än en gång använda Facebook till något bra igår, fick massor av tips till kommande kameraköp! Fb är bra på det sättet, när jag behöver hjälp kan jag lägga ut en fråga i mitt statusfält och få massor av bra tips från alla möjliga personer! Förra gången va det lite frågor kring mitt företag denna gången va det kameraköp :)
Ska nämnligen köpa en systemkamera i veckan, har väl tänkt på det i flera år egentligen men inte orkat ta tag i det. Nu ska jag slå slag i saken inför Gambia, tror det kan bli feta bilder därifrån!
Fick kontakt med en kille jag egentligen inte alls känner som guidade mig och lärde mig exakt vad jag behöver. Han länkade till och med till flera blocket-annonser, varav en jag har mailat! 


Denhär Canon Powershot XS30 blir (om allt går bra) min under dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar