torsdag 10 februari 2011

Jag reser till Gambia... kanske...

Jag vet att jag aldrig kommer stå stilla i mitt liv, good and bad. Jag kommer alltid ta en massa avstickare även om jag fortsätter uppåt :) 

Ok... Så även om jag klättrat första steget (hösten -10 hmm det är ju typ igår *hosthost*) till sjuksyrra så dyker det ju ständigt upp massor av intressanta stop på stegen :) Nu vill jag hänga med en killpolare till Gambia i mars. Fick höra att han ska dit för ngn timma sen och för tillfället känns det som mest självklart i hela världen att jag såklart ska med! Det känns nästan som en uppenbarelse.

Nu gäller det dock att inte boka en biljett de närmsta dagarna för jag veeet att jag kommer ångra mig lika snabbt om en vecka. När jag är klar syrra kommer jag ju kunna resa runt hela jorden med "Läkare utan gränser" - med min familj och få betalt. Det finns massor av orginisationer som betalar bra till säsongssyrror. Kan ju dra till Gambia då... Fast jag vill nu... .

Som vanligt får vi se vad som händer. Saker och ting har en förmåga och ta plats plötsligt i mitt liv. Kul. Ibland :)
Tänkte bara berätta om nya ideén som dykt upp.


Lilla hjärtat! Samlar på gosedjur så hon inte själv får plats :) Hon är nog en såndär som man ser på tv4 dokumentärer, maniska samlare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar