söndag 20 februari 2011

Pysselsöndag

Herregud, ni anar inte vad som hände mig idag... Sitter på tuben påväg till jobbet och inser - jag är helt osminkad, har inte ens borstat håret!?
Hur i hela friden kan man glömma något sånt?! Det är ju lite som att dra iväg i pyjamasen till jobbet? Fick akutringa Basse och tvinga in honom med min sminkväska... Vågade inte ens säga något till mina kollegor :)

Efter kneget tänkte jag styra upp mitt smyckesförvar här hemma och åkte till Ikea för att inhandla brädor. Får ett paket med smycken från fina Maloa inom det snaraste och behöver utöka förvaringen :) Jag tycker om att se mina smycken upphängda, som i butiken så då får man fixa och trixa lite...




Spikar upp de två stora brädorna på väggen, därefter sätter jag upp fina krokar så vips har man fiiin display med smycken :) Ska visa imorron när allt är klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar