måndag 7 februari 2011

One year anniversary

Nästa vecka firar jag och Basse 1 år! Sjukt!! Vad hände med tiden? Jag och Basse måste leva i en bubbla där allt speedas medans alla andra finns i den normala tidszonen :)

Vi har inte bestämt hur vi ska fira ännu, jag är ledig från fredag eftermiddag till måndag morgon. Så alternativ 1; en sistaminuten resa funkar ju inte. Inte heller passar det ju att ta en romantisk weekend till tex London, Paris, det är för kort tid. Funderar på en spaweekend kanske...? Fast lite trist att lägga 4-5000 på ett spa när man lika gärna kunnat dra en partyvecka till kanarieholmarna a la -90 talet :)

Det är i för sig en grym konstutställning (Liljewalchs) jag gärna inte missar när jag är ledig... Men om vi stannar, vad kan man mer hitta på för att fira? What to do...?!


Eftersom vi körde thai igår blir det.... "italienskt" idag :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar