tisdag 22 februari 2011

Rundade kanter i Photoshop

Hemma sjuk idag, vill inte!! Måste ju jobba så mycket som möjligt nu när jag börjar plugga, men jag vaknade upp mega förkyld...

Ska ägna dagen åt kurser i Photoshop som jag köpte förra veckan, sjukt stort program men man måste börja någonstans :) Youtube är perfekt, det finns massor av bra introduktionsfilmer där! Har precis lärt mig göra rundade kanter. Ska lära mig lite olika ramfunktioner också sen får det va bra...
Ska plugga också, har en stor tenta från termin 1 som måste va klar till sommaren. Anatomi och fysiologi är kul men svårt med alla nya ord och begrepp som sätts i enorma samanhang... Har typ tre a4 sidor med frågor så jag siktar på att fixa i alla fall 1 fråga per dag. Vill inte hetsplugga sista veckorna!

Lite bilder från i lördags kväll *mmmm*




Tyvärr har jag inte lärt mig koderna för bloggen helt än, hur fanken får man bort den rosa ramen!?
Uppdatering: hehe fixade såklart det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar