onsdag 16 februari 2011

Jag är en hatt

Jag har INTE fått svar från skolan vart jag ska praktisera! Kommer kolla hela dagen imorron :) Har skrytigt för alla jag träffat idag om att jag fortsätter plugga nästa vecka. En kollega som inte jobbat så länge med mig:
- Men tycker du inte det är lite... "hattig" att ta terminer så oregelbundet som du gör?
- Nja, jag är ju en ganska "hattig" person...

Är otroligt nog ledig hela dagen imorron vilket innebär myyyys! De vart dubbelbemannat på jobbet och chefen frågade om jag ville va ledig... hmm, svårt val!? 
Det är så otroligt skönt att lägga sig i soffan med vetskapen att det inte är hela världen om man somnar utan att ha lagt fram kläder, ställt klockan, städat och planerat morgondagen... Ligger här och njuter av vetskapen att jag kan va vaken hur länge som helst, inte för att jag kommer klara av att vara vaken längre än till midnatt - utan för att jag kan! :)

Imorron ska vi dock ha vår "kulturdag" så lite måste jag planera innan John Blund. Har inte hunnit bestämma vad vi ska göra, det är sportlov så alla former av museum, zoo eller liknande går bort! 


Hittade dethär gamla kortet, Liten och Stor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar