fredag 11 februari 2011

Tassotuss...

...får mitt företag heta. Smartmat va upptaget. Skickade in namnbytet idag :) Ska bli kul att sätta igång, bla så har jag ansökt om ensamrätt inom vissa områden på utvalda festivaler i sommar! Kan ni tänka er mig, Basse och Tessie luffa runt i en gammal folkabuss målad i hippiemönster säljandes ***!?!? :) 

Jobbat och slitigt för brödfödan till 18, slutade en timma tidigare - vilket va befogat. Folk vågade inte ut i snöstormen.
Har pratat om förädrarledighet och ersättningar kring att få barn på jobbet idag. Det är ju inte så smart att fortsätta plugga i mars när jag ska ha barn inom 2 år. Mina kollegor tyckte jag skulle fortsätta jobba inom klädföretaget jag är nu och fortsätta plugga efter 1a kidset :) Så nu står jag inför nytt vägskäl, skolan/praktiken startar om 3 veckor och jag är starkt tveksam nu...!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar