onsdag 31 oktober 2012

ANATOMI, MASSOR AV ANATOMI

Dubbla kaffe får mig att i alla fall sitta upp. Vissa dagar är omöjliga.

Jag hatar verkligen kyla, varje vinter flyr jag till ett varmt land. Jag har alltid hävdat att jag är född på fel kontinent. Det är inte meningen att jag ska bo i ett sånhär kallt land....

Denna vinter får vi hem en liten Doris (pudeltjej) så landsflykten får bli framåt våren... Förstår inte hur jag ska klara av en heeel vinter i Sverige. Jag mår seriöst dåligt, det brukar funka "ok" till december. Men i januari krisar det rejält om jag inte får komma bort...
Förra året körde jag Thailand i december, Las Vegas i januari och Tanzania i mars. Ganska nice planerat :)

Idag har jag föreläsningar till 15, 
därefter är det läxhjälp för Röda Korset. Ikväll blir det jobb med Effecta. Mycket att förbereda inför kommande event.

Hörs och störs!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar