fredag 26 oktober 2012

RIDER PÅ VÅGEN

Tror livet kan va det roligaste som finns!! :)

Har precis avslutat ett telefonsamtal med Johanna Jussinniemi (aka Puma Swede), vi ska ses när hon kommer till Sverige i mitten av november. Ner med alla fördomsmurar!
Det ska bli så intressant att träffa henne, har redan nu tusen frågor!! Har ni något ni vill fråga får ni gärna höra av er. Jag tänkte fråga allt som man vill veta om en porraktris - men aldrig hört någon våga fråga :)

Jag är en rätt nyfiken och rättfram person, så jag vill inte tacka ett tv-program för mina kulturella utsvävningar. Men, jag tror inte jag hade fokuserat och selekterat på det sättet jag gör nu. Jag hade nog utforskat andra sidor av världens diamant, men just nu nosar jag på ett "extra laddat ämne" - sex. Hur kul som helst! 

Som jag tjatat om tidigare: Ta tillvara på er tillvaro! Ut och lev!!

Jag fortsätter rida på vågen. Inte från ett tv-program, utan den av livet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar