tisdag 2 oktober 2012

LITE PICS

Hektisk dag! Tessie har vart hos frissan, jag har vart hos frissan, alla har fan vart hos frissan idag. Det blev balla bilder, ska välja ut några av typ alla hundra som ska retuscheras... Sen får ni frossa i snygga profilbilder :)

Mötte upp Basse på kvällen och fick en överraskning.... Mitt hjärtegull hade köpt skumpa! Va mysigt! Vi styrde såklar kosan mot Ica och köpte på oss chips och götta ;) Ikväll blir en gööööttadag....

Imorron ska jag upp tidigt så det blir max två glas bubbel. Ska va i skolan 08-14 och därefter jobbar jag hos Röda Korset 16-19 med läxhjälp. Ska bli så kul att se resultatet hos ungdomarna. Vi volontärer går på terminskontrakt vilket gör att vi säkerligen kommer träffa samma elever flera gånger. Kul att man kan bidra till bättre betyg!

Först ut va Tessie:

Efter Tessies föning va det min tur (inte samma salong ;))

Lite kostymbilder:

Lite "tuffare" i röd kavaj :)

Lite smakprov:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar